Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Derevianko O$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Derevianko O. 
Identification of a company’s reputation management model [Електронний ресурс] / O. Derevianko // Економічний часопис-ХХІ. - 2014. - № 7-8(1). - С. 92-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_7-8(1)__24
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.033 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Derevianko O. H. 
System of Enterprise Reputation Management [Електронний ресурс] / O. H. Derevianko // Бізнес Інформ. - 2014. - № 3. - С. 381-386. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_3_65
Предложена система репутационного менеджмента предприятия, направленная на увеличение экономических выгод от формирования и поддержания высокой репутации в результате максимизации объема получаемых денежных потоков предприятия, а также продолжительности и стабильности их поступления. Доказано, что управление репутацией, позволяющее достичь экономических целей предприятия, должно быть направлено на ключевые группы стейкхолдеров: рост продаж продукции обеспечивают потребители, рост внутренней стабильности - персонал предприятия, рост внешней стабильности - общество, в т. ч. в лице органов власти, рост стоимости бизнеса - инвесторы, владельцы и партнеры. Обоснованы составляющие системы репутационного менеджмента предприятия, степень развития которой определяют три вектора: взаимодействие со стейкхолдерами и уровень обратной связи с ними: "меседжирование", "информирование", "убеждение" и "привлечение"; активность используемых инструментов репутационного менеджмента, регулярность и интенсивность, а также количественные показатели их применения в рамках направлений продуктового PR, корпоративного PR и IR, внутреннего PR, GR и PR&CSR; уровень организационных предпосылок (функциональный, системный и стратегический) системы репутационного менеджмента.
Попередній перегляд:   Завантажити - 850.066 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Derevianko O. 
Stakeholder engagement to replace traditional activities in Reputation Management System: insights from Ukrainian food processing companies [Електронний ресурс] / O. Derevianko // Problems and perspectives in management. - 2018. - Vol. 16, Iss. 4. - С. 314-330. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prperman_2018_16_4_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 521.899 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Derevianko O. 
Evaluation of the biological effect of Zn nanocarboxylates and MoS2 nanoparticles on corn sprouts (Zea mays L.) [Електронний ресурс] / O. Derevianko, N. Maherramzade, S. Derevianko // Plant and soil science. - 2022. - Vol. 13, № 2. - С. 7-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pss_2022_13_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 528.321 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського